06.12.2019
  91

Відкрита дискусія декана ФЕБІТ

Відбулася друга відкрита дискусія декана ФЕБІТ. Цього разу темою дискусії стало «Феномен працюючого студента – парадокс ЗВО чи сучасний виклик до зміни парадигми освітнього процесу». 5 грудня 2019 року на Факультеті екологічної безпеки, інженерії та технологій спільно з Інститутом новітніх технологій та лідерства відбулась чергова унікальна подія. У залі засідань ФЕБІТ, за ініціативи декана та спільно зі студентською радою факультету, для відкритої дискусії «Феномен працюючого студента – парадокс ЗВО чи сучасний виклик до зміни парадигми освітнього процесу» зібрались небайдужі студенти, викладачі, адміністрація факультету та представники адміністративних підрозділів університету. Мета заходу полягала у тому, щоб у дружній атмосфері обмінятися думками та досвідом між присутніми щодо запропонованої теми та напрацювати відповідні пропозиції до Ради молодих вчених МОНУ, керівництва МОНУ. Модераторами заходу були голова студентської ради ФЕБІТ Діана Кравчук та Декан професор Бойченко Сергій Валерійович.Тема виявилась настільки актуальною та гострою, що не залишила байдужим жодного з присутніх. Висловився своїми думками, поділився досвідом і пропозиціями кожен. Було виявлено основні проблеми, з якими стикаються студенти, коли починають поєднувати роботу з навчанням та завдання, що виникають перед факультетом і університетом для їх вирішення, оскільки, наразі, чіткого працюючого алгоритму виходу з такої ситуації, що відповідав би таким сучасним викликам, був гнучким тощо не існує. Юридичні аспекти ситуації доступно пояснив присутнім заступник начальника юридичного відділу НАУ Білий Володимир Миколайович. Завідувач сектору психолого-педагогічної роботи відділу по роботі зі студентами НАУ Рассохін Андрій Євгенович висловив загальноуніверситетське позитивне налаштування і прагнення до змін в напрямі створення умов і можливостей як для студентів поєднувати навчання з роботою, так і для викладацького складу забезпечити індивідуальний підхід в таких ситуаціях.Формальним результатом дискусії, окрім позитивних емоцій від невимущеної комунікації, слало напрацювання пропозицій та рекомендацій від Студентської ради та адміністрації факультету, що складуть основу фінального документу з переліком рекомендацій для унормування та врегулювання такої ситуації. Надалі документ буде передано в університетські структури для подальшого його впровадження. «Червоною ниткою», головним лейтмотивом відкритої дискусії було виявлення студоцентрованого індивідуального вирішення питання у кожній конкретній персоналізованій ситуації. У прикінцевому слові декан висловив позитивне налаштування та запросив студентів працевлаштовуватись на вакантні посади у структурних підрозділах факультету. Новацією на цьому заході було те, що усі присутні студенти отримали Сертифікат учасника, що за рішенням адміністрації факультету засвідчує їх вагомий внесок у спільну справу розбудови освітянських просторів і дозволяє перезарахувати мінімальну кількість годин у рамках їх індивідуальної навчальної траєкторії.Молодь визначає вектор розвитку суспільства!